کاهش هزینه کاشت مو
نوشته شده توسط : yadakyar

در سال های اخیر کاشت مو قسطی میان بسیاری از اقشار جامعه مبدل به یکی از محبوب‌ترین خدمات زیبایی‌محور مبدل گشته است. دلایلی که ممکن است به کم‌پشتی یا ریزش مو منجر گردد ممکن است به دلیل سوانح مختلف به وجود آمده باشند. هر چند دلایلی مشتمل بر عوامل ژنتیکی و یا سبک زندگی نامناسب نیز در چنین عوارضی بسیار موثر اند. این دلایل با افزایش سن در آقایان و خانم‌ها اثربخشی بالاتری را دارا گردیده و کاشت مو قسطی را به امری اجتناب ناپذیر مبدل می‌کنند.

کاشت مو قسطی

عوامل ریزش مو

از مهم‌ترین عوامل سبک زندگی نامناسب که منجر به ریزش موهای سر می‌گردد، باید به استرس، خواب و تغذیه‌ی نامناسب و در انتها، قرار دادن موها در معرض عوامل آسیب‌رسان مانند مواد شیمیایی (مانند رنگ مو، نرم‌کننده‌ها و یا حالت دهنده‌های مختلف) و نیز، شرایط فیزیکی (مانند استفاده پیوسته از سشوارهای قدرتمند، گرد و خاک و یا کشش مو به وسیله‌ی ثابت‌نگهدارنده‌ها) اشاره کرد. البته برخی از داروهای تجویزی پزشکان نیز ممکن است عوارض جانبی‌ای مشتمل بر ریز مو را در بر داشته باشند.

با کاشت مو قسطی که از مدرن‌ترین خدمات پزشکی زیبایی معاصر است، می‌توان تا حد خوبی این لطمات را بهبود بخشید و مجددا سلامت و زیبایی را به چهره‌ی بیماران بازگردانید.در کاشت مو قسطی هدف از انجام قسط بندی از سوی کلینیک تشویق مشتریان به انجام این پروسه‌ی درمانی است.

کاهش هزینه کاشت مو

همان طور که همه می‌دانیم در سال‌های اخیر و با جهش‌هایی که در قیمت‌ها صورت پذیرفته است، هزینه‌‌های خدمات درمانی نیز با تورم همراه شده و پرداخت به یک باره‌ی آن مقدار شاید خیلی از نظر اقتصادی معقول نباشد. به همین منظور در بسیاری از کلنیک‌ها این امکان فراهم شده‌ است تا مشتریان بتوانند در سه تا چهار قسط هزینه‌های درمانی خود را پرداخت نمایند.

این امر این امتیاز را هم به همراه خواهد داشت که هم کلنیکمی‌تواند گران‌ترین خدمات خود را بیشتر و بهتر عرضه نماید و هم مشتریان نسبت به انتخاب بهترین خدمات رغبت بیشتری نشان خواهند داد. از سوی دیگر به دلیل پخش شدن بار مالی در چندین قسط، بسیاری می‌توانند بهترین خدمات با بهترین کیفیت را در کاشت مو قسطی انتخاب نمایند. همچنین کاشت مو قسطی می‌تواند درمان‌های پیشین و پسینی را نیز به همراه داشته باشد که با قسطی کردن پرداخت‌ها، امکان انتخاب این پرسه‌ها نیز برای بیمار تسهیل خواهد شد.

پراخت قسطی هزینه کاشت مو

البته در همه‌ی کلینیکها نمی‌توان انتظار داشت تا پرداخت قسطی هزینه کاشت مو به سهولت و خوبی در دسترس باشد. برخی اعتقاد دارند که کاشت مو قسطی موجب می‌شود تا ارائه دهندگان خدمات در ارايه‌ی بهترین عملکرد خود سستی بورزند یا سعی کنند به دلیل عدم دریافت هزینه‌ها به صورت یک‌جا، از تجهیزات درمانی قدیمی یا ضعیف استفاده کنند یا به جای استخدام متخصصین از افراد تازه کار و غیر متبحر در سالن استفاده نمایند.

ناگفته پیداست که چنین افرادی می‌توانند موجب چه مشکلاتی و عارضه‌هایی در بیماران گردند. به همین علت توصیه می‌شود که کاشت مو قسطی را حتما در یک کلینیک معتبر و امین انجام دهید تا از حسن انجام کار در آن مطمئن باشید. آنیل به عنوان بهترین کلینیک زیبایی غرب تهران چنین کلنیکی است که آماده‌ است تا با قسط بندی تمامی هزینه‌ها، خدماتی را در بالاترین سطح به مشتریان خود پیشنهاد کند.





:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: